Особисті дані
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ
Освіта
|
Вища.Кіровоградський державний педагогічний університет ім.В.Винниченка, 2002 р.
|
Місце роботи
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №55
|
Посада
|
Учитель математики
|
Педагогічний стаж роботи
|
12 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
| |
Педагогічне кредо
|
До професії вчителя відноситися відповідально,
до викладання предмету - творчо,
до учнів - доброзичливо
|
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
|
Прийоми та методи ІКТ, технології проблемного навчання, проектної технології, технологія розвитку критичного мислення, інтерактивної та ігрових технологій, групова технологія
|
Власний особистісний і педагогічний портрет
|
«Життя – це гра з постійно змінюваною системою правил. Дітей треба навчити не знань, а орієнтування в зміні умов»,- сказав Дж. Локк.
Свою майбутню професію обрала тому, що в моєму житті були люди, які були прикладом в роботі з дітьми. Це мої батьки. Вони своїм прикладом, завжди мене вчили, що успіх, задоволення, щастя не приходять самі собою. Вони залежать від нас самих, від нашої наполегливої праці. Педагогами не народжуються, ними стають, а мудрість збирають по краплинці рік у рік. Цю істину я постійно намагаюся пам’ятати.
Кожна дитина талановита, талановита по-своєму – така моя позиція. Моя задача – допомогти учню знайти себе, зробити перше й саме важливе відкриття – відкрити свої здібності, а, можливо, і талант. Я розумію, що це потребує від мене знань, умінь, педагогічної майстерності.
На мою думку, навчання повинно бути цікавим. Тому на своїх уроках використовую ІКТ. Уміле поєднання комп'ютерних технологій і традиційних методів дадуть бажаний результат: високий рівень засвоєння знань і усвідомлення їх практичного застосування. Зокрема, мультимедійні засоби не лише підтримують бажання пізнавальної діяльності, а й осучаснюють предмет, роблять його більш близьким і наочним. Із власного досвіду пересвідчилась в доцільності використання продуктивних методів навчання, які дають змогу створювати навчальне середовище, в якому теорія й практика засвоюються одночасно, а це дає змогу учням формувати критичне мислення; виявляти й реалізовувати індивідуальні можливості. При цьому навчально-виховний процес організовується так, що учні шукають зв'язок між новими та вже отриманими знаннями, приймають альтернативні рішення, мають змогу зробити «відкриття», формують свої власні ідеї та думки за допомогою ІКТ-компонента, навчаються співробітництву.
Але найбільшу насолоду від своєї праці отримую від перемог і досягнень свої учнів.
Щоб дати своїм вихованцям конкурентно-спроможні знання, постійно вдосконалюю свій професійний рівень, займаюся науково-дослідницькою діяльністю, приділяю багато часу самоосвіті. Переконана, лише сучасний, високоосвічений, креативний педагог, що крокує в ногу з життям, може виховувати успішну, обізнану, впевнену в собі особистість.
|
Результативність роботи
2011-2012 н.р. - Дудяк М., учениця 9 класу - учасник міського конкурсу-захисту НДР «Едісони ХХІ ст», ІІІ місце у міському конкурсі «Студія геометричних ідей»
2012-2013 н.р. - Дудяк М., учениця 10 класу - учасник міського конкурсу-захисту НДР «Едісони ХХІ ст.», ІІІ місце у міському конкурсі «Студія геометричних ідей».
2013-2014 н.р. - Зайцева Є., учениця 11 класу – учасник міського конкурсу «Студія геометричних ідей»
2014-2015 н.р. - Погорілий Д. – ІІІ місце у районному турі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики; Кліценко Д. – учасник міського конкурсу-захисту НДР «Едісони ХХІ ст.»;
Погорілий Д - учасник у міському конкурсі «Студія геометричних ідей».
Немає коментарів:
Дописати коментар